Site Haritası  İletişim  RSS

Yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
ne İstedİĞinİ blen bayannn yokmuuu burudaaaa hadİİ
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
selam 18cm kalın yarragı yemek istersen gel canımg
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
slm cnm istediğin zaman görüşebiliriz no
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
slm cnm istediğin zaman görüşebiliriz no
-----------
Önceleri Kızımdı Şimdi Ise
hikayeni çok begendim eger tanışmak isterseniz ekl
-----------

Reklamlar

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ayıp Etiketi


ayıp ayip_

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
16 Lık Orhun
Selamlar,ben 19 yaşında 179 boyunda kumral fazla yakışıklı olmayan birisiyim.adım sedat ben aktif bir sikici değildim.evimizde internet vardı.ve devam
285
Komşumum Memeleri Öyle Güzelki Dayanamadım Sonunda..
Merhaba ben 26 yaşındayım boluda yaşıyorum size bu yaz başımdan gecen bir olayı yazacağım inanın benim için müthiş bir gündü.bizim apartmanda otur
338
Ne Deldim Ama
Ben mustafa ben halmın kızına aşıktım o da beni sevi yordu mamtek bi sorun war da evlerimiz uzaktı onu hafta da 1 kere anca göre biliyordum bir gün bi
268
O NE AMCIKTI
MERHABA adım Şakir 30 yaşındayım.sizlere anlatacağım hikaye eve temizliğe gelen bayan adı fulya çok güzel bacakları bir harika. Birgün yine evi temizl
266
Aşkım
ben bir gun evden cikmistim derken cok guzel bir bayan gordum ondan cok hoslanmistim sanki bir anda vurulmustum hemen takibe koyuldum einin nerde oldu
166
ONCE OFiSTE SONRA EVDE VERDiM
ÖNCE OFİSTE SONRA EVDE VERDİM Merhaba ben Ankaradan Galip 33 yaşında özel sektörde çalışıyorum. daha önce Kadirle olan beraberliğimi anlatmıştım.Geçe
597
Kardeşimin Muhteşem Kalçası
Siz iyi ile kötü arasında bir çizgi olduğunu düşünürsünüz herhalde. Ben ise iyi ile kötüyü üst üste gördüm. Nasıl olduğu konusunda yorum yapmayacağım.
559
Kaynanamla Termalden Donunce
Kaynanamla Termalden Dönünce termalde kaynanamla yaşadıklarımızdan sonra eve geldiğimizde kocam kayınvalidemeZevce.com da kaç tane müjde varsa hemen
196
KIZKARDEŞİMİN KIZLIĞI
 Annem ve babam misafirliğe gitmişti. Kız kardeşim küçük erkek kardeşim ve ben evde yalnız kalmıştık. Kız kardeşim koltukta oturuyordu, bende diz
691
Annem Harikaydi Dinleseniz Sizde Istersiniz
Annem Harıkaydı Dınlesenız Sızde İstersınız ben 19 yasında bır gencım babam yurt dısında calıstıgından annemle ben kalıyoruz bırgun evde oturuyorduk
0
BENİ DOYURURMUSUN - 3
Merhabalar… Bu yazımda Üniversite.’ye hazırlandığım yıllarda başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.   Arkadaşım Ercan’la ayr
203
İnanmak Zor
SELAM ADIM CEM.SİZE 2 YIL ÖNCE YAŞADIĞIM OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM.İSMLER GERÇEK DEĞİLDİR.YAZ TATİLİ İÇİN NEREYE GİDECEĞİMİ DÜŞÜNÜRKEN O GÜNLERDE AKŞAM
307
Jetskyci Ile Metinin Turbanli Karisi
Jet-skyci ile Metinin türbanlı Karısı.... Mehaba ben Akiko,antalyada yaşayan, turizm sektöründe iş yapan , 32 yaşında,ODTÜsi mezunu bekar bir iş adam
4246
Ormanda Sex Fantazisi
Ormanda Sex Fantazisi slm herkese ben 17 yaşında oldukça yakışıklı çevremde sevilen biriyim.sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak isterim neyse
477
Gotdeliginden Gorunen
Götdeliğinden Görünen Sevgili okurlar bu günden itibaren - editörümüz izin verdiği müddetçe - her pazartesi sizlerle birlikte olacağız. Köşemizin adı
270
Trafik Kazasından Sonra
Her şey bir trafik kazasıyla başladı. Ben Gülsüm. 17 yaşında sarışın hoş alımlı ve çalışkan bir kızdım. Boyum 1.76. Genelde herkesin beğendiği efendi
205
YEĞENİM HÜLYA
 selam Millet ben 27 yasinda ismim Oktay su an almanyada yasiyorumbu siteyi yeni buldum benimde size yazacak sex dolu bir anim var.Amca kizi Hüly
398
Yengemlerin Komşusu
Merhabalar ben İskenderundan Kerem askerden yeni gelmiştim kafa dinlemek için amcamların yanına Bursaya gitmiştim akşam geç saatlerde geldiğimde yatmı
160
Çarpık Aile İlişkileri
O gün annem her zaman olduğu gibi işe gitmişti. Babam ise zaten yurtdışındaydı. Ben de yine dayanılmaz bir istekle dolabıma doğru sürüklenmiştim. Ayna
881
annemle ben ve esek 1
BEN SU ANDA 18 YASINDA BEKAR ANNEMLE BERABER YASIYORUZ BEN 10 YASINDAYKEN BABAM OLDU.ANNEM 1,60 BOYUNDA BALIK ETLİ SEKSİ BİR KADIN BABAMIN OLUMUNDEN
3174
İnternet-Tr