Site Haritası  İletişim  RSS

Yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
ne İstedİĞinİ blen bayannn yokmuuu burudaaaa hadİİ
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
selam 18cm kalın yarragı yemek istersen gel canımg
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
slm cnm istediğin zaman görüşebiliriz no
-----------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
slm cnm istediğin zaman görüşebiliriz no
-----------
Önceleri Kızımdı Şimdi Ise
hikayeni çok begendim eger tanışmak isterseniz ekl
-----------

Reklamlar

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

baldız sikme hikayesi Etiketi


baldız sikme hikayesi baldiz_sikme_hikayesi

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kaymak Gibi
Merhaba..aile içinde geçen sex konularını netten okumaya başladığımda bir çok kimsenin bu olaya meraklı olduğunu anladım.ancak yazılanların çoğu yalan
544
Sekreterle Mesai
Eski çalıstığım işyerinde müdürün sekreteri cok hosuma gidiyordu. Kendisi zaten sürekli olarak işyerindeki bayanlardan daha açık giyinir ve erkeklere
160
Boylesini Hic Okumadiniz
Böylesini Hiç Okumadınız Selam arkadaşlar ben antalya’ dan serkan. Anlatacağım olay 3 yıl önce yaşandı ve tüm yaşamım bir anda değişti. yaşım 2
153
Perihan
Selam ben 20 yaşında bir delikanlıyım apartmanımızda oturan 40 yaşlarında kilolu ama tam lömbür lömbür yani. neyse olayı anlatım ... okuldan çıkmıştı
150
Sırtımı Keselerken
Slm.Ben her zaman kardeşler arasında gizli bir şey olmamasını savunan biriyim.Bu her konu için geçerli.6 kardeşin en küçüğüyüm.4 ablam ve bir abim var
748
Seksin Tadı
Bundan yaklaşık 3 sene önce idi. O zamana kadar hiç cinsel ilişkim olmamıştı. Sadece 31 çekerek kendimi tatmin ediyordum. O zamanlar kasabaya yakın bi
190
arkadasımın annesı kubra
slm arkadaslar ısmım bugra 1.75 boyunda yesıl gozlu yakısılı bır gencım sakaryada bır gıyım dukkanımız var arkadasımın annesı kubra ıse sarısın 1.80 b
6542
Ateşli Gece
Merhaba .. adim ozcan , 17 yaşındayım belki yaşım küçük olabilir ama sex konusunda aklim çok büyüktür.. size anlaticagim olay bundan 3 ay önce ba$ima
147
Sira Komsumun Oglunda
Sıra komşumun oğlunda Merhaba arkadaşalr size daha önce dayımın oğluyla yaşadığım olayı antalmıştım şimdi ise komşumun oğluyla yaşadığım olayı anlata
188
Guzel Tatil
Güzel Tatil Selam arkadaşlar ben ahmet yaşında bir eşcinselim kendimi daha küçük yaşlarda keşvetmiştim ilk ilişkimide lise yıllarında onurla yaşamı
255
Danayla Oynuyordu
Merhaba adım murat. daha öncede bir iki yazı göndermiştim. bundan bir sene evvel yasamış olduğum hikayemi anltıcam. universte tatile girmiş eve dönmüş
255
Komşumuz Derya
Merhaba, ben coşkun (36) sizlere Eğirdir den yazıyorum.dün başımdan geçenleri birileriyle paylaşmazsam kafayı yiyeceğim.evliyim eşim ve çocuklarım izm
0
Otel Odasında
Selam ben ceren.size başımdan geçen bi olyı anlatmak istiyorum.bundan 3 yıl önce bi doğum günü partisinde bi çocukla tanıştırıldım .adı bilgin.ben de
277
Azgın Dul
merhaba ben 26 yaşında bir gencim size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum..iş yerinde işler pek yogun olmadıgında intde chat yapmayı severim
1283
HAMİLE SEVDA ABLA
MERHABA DOSTLAR SİZLERE İNTERNETTE TANIŞTIĞIM SEVDA ABLAYI ANLATACAĞIM. GÜNLERDEN BİRGÜN İNTERNETTE SÖRF YAPARKEN 42 YAŞINDAKİ BİR BAYANLA TANIŞTIM.AD
371
Mezarlıkta Iman!
| bi gün mezarlıkta kel kamille dolaşırken aklımıza ölülerin orgazm olup olamayacağı sorusu takıldı.ben dedim olur o dedi olamz.olur mu olmaz mı derke
242
Komsuluk
Ben emre 22 yasında 1,80 boyunda yakısıklı bırıyım oturdugum apatmanda yenı evlı super bı hatun vardı adı hulya 1,75 boylarında esmer tas gıbı bı hatu
193
Teyze Olmak Zor 2
Teyze Olmak Zor -2- Yatak odasından şapırtılar inlemer gelmeye başladığında çok rahasız oldum.yataktan kalkıp odaya gittiğimde ,"yavrum yavaş patlata
1044
İnanmak Zor
SELAM ADIM CEM.SİZE 2 YIL ÖNCE YAŞADIĞIM OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM.İSMLER GERÇEK DEĞİLDİR.YAZ TATİLİ İÇİN NEREYE GİDECEĞİMİ DÜŞÜNÜRKEN O GÜNLERDE AKŞAM
295
BETuLuM BENiMMM
BETÜLÜM BENİMMM.... Size daha önce annemin arkadaşı gamzeyi,kuzenimi,yengemi nasıl siktiğimi anlatmıştım. Şimdide ablamın arkadaşı betülü skişimi anl
210
İnternet-Tr